3
Paź
Jak tworzyć opowieść pełną emocji w video marketingu?

Storytelling w video: 5 przykładów jak stworzyć emocjonującą opowieść

 Storytelling w video – Jak opowiadać, aby angażować? Storytelling w video to coś, co Cię interesuje? Wyobraź sobie taką przyjaźń, która nie mija z chwilą rozstania. Czujesz tą tęsknotę? Wyobraź sobie tak silne wspomnienie z dzieciństwa, że pamiętasz je z zegarmistrzowską precyzją nawet w wieku 60 lat. Wciąż budzi w Tobie takie same emocje. Pamiętasz jakby to wszystko wydarzyło się wczoraj. A teraz …

Read More18
15
Maj
bibliofil zakochany w książkach

Jak zostać bibliofilem i zarabiać pieniądze na pasji?

Jak przekuć pasję w zawód i stać się zakochanym bez pamięci bibliofilem, który zaciąga się zapachem książek? O tym opowie Jan Grochocki – dzisiejszy gość w ramach cyklu Historie autentyczne. 

Read More6
21
Lut
historie autentyczne

Historie autentyczne – Justyna Przybysz z Human Project

Dziś zaczynamy pierwszy cykl storytellingowy na blogu Verbal Fairy, w którym chciałabym pokazać Wam ciekawe, mocno inspirujące historie autentyczne innych ludzi. Jako pierwszą na blogu goszczę dziś Justynę Przybysz – właścicielkę marki Human Project. Zapraszam do czytania i poznania jej histori biznesowej 🙂  Kim jest Justyna i czym się zajmuje? Zawsze, kiedy pada pytanie „kim jesteś?” w mojej głowie pojawia się niezmiennie …

Read More13
1
Lut
najdziwniejsze-gadzety-kreatywne

Najdziwniejsze gadżety kreatywne – inspiracje

Dziś porozmawiamy o najdziwniejszych gadżetach, jakie kiedykolwiek widzieliście. Które z nich zaliczylibyście do tej kategorii? Czym wyróżniają się gadżety z Waszej listy życzeń i co czyni je tak osobliwymi? Jakie jest Wasze podejście do gadżetów – czy warto nadążać za nowinkami technologicznymi czy lepiej dać sobie spokój? Co powoduje, że najdziwniejsze gadżety kreatywne zwracają na siebie uwagę na tyle, że …

Read More37
31
Paź
Oryginalna nazwa marki - jak ją stworzyć?

Nazwa marki – jak stworzyć coś oryginalnego?

Oryginalna nazwa marki – od czego zacząć?  Czy wiesz, że nazwy popularnych marek takich jak Google, Apple i Coca-Cola powstały przez przypadek? Wyobraź sobie kilku pracowników w biurze, którzy przez kilka godzin w całkowitym skupieniu próbują wymyślić nazwę firmy. W konsekwencji ich nazwa została zainspirowana… matematyką i pewnym błędnym zapisem przez jednego z pracowników! Tak powstało Google, choć powstało wiele …

Read More49

Skontaktuj się z nami!

Interesuje Cię współpraca z teamem VF? Zapraszamy Cię do kontaktu! Opowiedz nam o swoich oczekiwaniach, zapytaj o ofertę lub złóż zamówienie na magiczne usługi!