Stworzenie unikatowej i chwytliwej nazwy firmy, usługi lub produktu często spędza sen z powiek przedsiębiorcom. Podobnie jak pytania: jak zastrzec nazwę marki lub firmy? Jak wygląda zastrzeganie nazwy? Wątpliwości...
Dziś przedstawię Wam Claude Hopkinsa – copywritera i człowieka amerykańskiej reklamy, który dokonał w niej rewolucji. Przez swojego dziadka był chwalony za ciężką pracę...
Dziś na blogu poznacie Edytę Niewińską, autorkę dwóch powieści „Kosowo” i „Levante”, organizatorkę warsztatów i mastermindów oraz twórczynię mentoringu...
Dziś na blogu kolejna historia autentyczna, ale dość nietypowa, bo opowiadana w duecie! Poznajcie Małgorzatę Brzeską i Monikę Chochlę – dwie kobiety, które postanowiły razem...
Dziś mam dla Was kolejny wywiad. Historia autentyczna, którą dziś poznacie należy do Iwony Sławek – mamy czwórki dzieci, absolwentki kierunku ekologicznego, właścicielki firmy i redaktorki portalu...
Dziś na blogu kolejna historia autentyczna. Tym razem poznanie Justynę Marszałkowską-Jakubik, która już w przedszkolu wiedziała, że swoją przyszłość powiąże z dietetyką....
Dziś na blogu kolejna historia autentyczna. Będzie w niej trochę o szczęściu w biznesie, blogowaniu, a o tym wszystkim opowie Wam Dagna Banaś. Historia autentyczna: Od lekarki do blogerki, czyli...
Dzisiaj na blogu mam dla Was kolejną, inspirującą historię Pauliny Witkowskiej, która postanowiła zmienić swoją karierę zawodową i rozpocząć pracę we własnej firmie....
Jaki powinien być tekst o mnie, aby przekonać kogoś do współpracy? Nad tym zastanawia się niemal każdy, kto choć raz rzucił sobie takie wyzwanie. Jeśli dopiero siadasz do pisania tekstu...
Jak przekuć pasję w zawód i stać się zakochanym bez pamięci bibliofilem, który zaciąga się zapachem książek? O tym opowie Jan Grochocki – dzisiejszy gość w ramach cyklu...