Verbal Fairy to firma reklamowa, która powstała w 2015 roku, gdy zdecydowałam się zarejestrować własną działalność gospodarczą po 6 latach pracy jako freelance copywriterka.
Nie jest żadną tajemnicą, że projektowanie strategii komunikacji marek, szeroko pojęty copywriting, psychologia i wpływ słów na ludzi jest dla mnie ogromną pasją.
Jak to wszystko się zaczęło?
Kto by pomyślał, że to wszystko zaczęło się od dziecięcego marzenia?
Miałam 11 lat, gdy po raz pierwszy nauczyłam się pisać bezwzrokowo na klawiaturze, napisałam też wtedy dość spontanicznie pierwsze opowiadanie na konkurs ogólnopolski, który… ku mojemu zaskoczeniu… wygrałam, a potem… zainteresowałam się projektowaniem tekstów reklamowych do internetu… no i przepadłam!
We freelance copywritingu jestem samoukiem i szlaki w tej branży przecierałam w 2009 roku w czasach, gdy pisanie treści do internetu wyglądało zupełnie inaczej niż obecnie.
W tym czasie rozwinęłam swoje umiejętności, ukończyłam m.in kurs copywritingu sprzedażowego Artura Jabłońskiego, pozyskałam wiele klientów z różnych branż w ramach działalności.
Pisanie jest dla mnie jak oddychanie i nie umiem wytrzymać bez tego tygodnia, a w pracy zawsze daję z siebie wszystko.
Każdą wolną chwilę poświęcam również… na pisanie, bo uważam, że stale należy się doskonalić i nieustannie dziwię się, jak wiele do odkrycia jest w copywritingu nawet po 14 latach pracy. 🙂